Szünet-telik:S:D

2010.04.04. 00:02

Jól telik a szünet, csak eléggé gyorsan.:D Kész a fürdőszoba, hála az Istennek. Ma úgy volt, hogy átjön egyik ismerősöm vízipipázni, de végül nem jött össze. Elhatároztam, hogy a hegedülést folytatni akarom, mert régen abbahagytam és most megint kedvet kaptam hozzá. Meg vezetek is.(y) Szóval alakulnak a dolgok. Source-ozok is, majd teszek is be egy képet, de még nem küldöm olyan jól, el kell telnie még egy kis időnek. A Condicion Zero-t is szeretem, de ennek jobb a grafikája.

Az Arsenal meccsét ma néztem stream-en és majnem agyfaszt kaptam: majdnem minden helyzetünket elpuskázták és csak a 94. (?) percben Bendtner fejese tudta megmenteni őket attól, hogy ikszeljenek a Wolerhamptonnal. Így nagyon nehéz lesz a Barca ellen kedden a Nau Campban...

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr501893039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása