Szünet után

2010.04.19. 20:06

Na, vége a szünetnek. Voltam tegnap Vivicittán Ricsivel (az ilyen futás volt, 3,3 km), csak az volt a baj, hogy előbb értünk oda másfél órával, így beültünk az oktogoni burgerbe, ott ettem fagyit meg krumplit, mert futás előtt azért nem lett volna szerencsés sokat kajálni. Rohadt sokan voltak, kb. 500an futottak azon a 3,3 km-en. Nagyon vicces volt kerülgetni az embereket és figyelni a kisgyerekekre, hogy nehogy elessünk bennük. Lefutottam 20 perc alatt, Ricsi 18 perc alatt. Nem a legjobb idő, de majd lesz jobb is. Viszont napok óta fáj a fejem, rosszul vagyok, szombaton enni alig tudtam (jó, két órát vízipipáztam xD). Meg végre sütött a nap és jó idő volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr551935305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása