4bro, angol, telek, stb.

2010.04.27. 18:51

Sok idő telt el az utsó bejegyzésem óta. Április 23.-án voltam Bei születésnapi buliján a 4broban. Ők limuzinnal jöttek, én meg egyszerűen sárga limuzinnal (villamossal xD) csakúgy mint Koncz Máté. Kicsit nehézkesen indult az egész, mert itthon hagytam a Barcás pénztárcát, amit vettem neki, de szerencsém volt, mert egyik haverom elvitt kocsival, ugyanis éppen erre járt. A partyról annyit, hogy kurva jó volt, 2-ig maradtam és taxival jöttem haza. Részegen a kövér kisfiúval szórakoztunk a héliumos lufikkal, majd ránk szóltak, hogy inkább ezt bent csináljuk. xD Nem csodálom.:D A koktél a kövér kisfiúnak ingyen volt, ezért ő vett nekem mindig, ittam minden félét. A tánc is jó volt, de nekem újdonság, mivel nem gyakran járok ilyen helyekre.

 

Másnap punnyadás, aztán vasárnap telek. Az is jó volt, találkoztam Anival, akivel sétáltunk és dumáltunk minden féléről.

 

Ma (27.-én) osztályozóvizsgát írtam angolból, ami egész jól sikerült ahhoz képest, amit vártam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr441956956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása